Stock
Update:
10 seconds

Exchangers:
345 / 3195

Directions:
31414
Give
Bitcoin
Get
Visa/MasterCard USD
void

Stock! RatesGuru pays for real reviews!

6 November 2017, 18:12 / КурсЕксперт / RatesGuru
RatesGuru announces the beginning of the action "Real Reviews".

We pay you for every real review about the exchanger, whether it is positive or negative. The main thing is that it should be justified.

The cost of a real review is $0.15. The minimum amount for the withdrawal is $2.

Review should correspond to the following parameters:

  • The number of real order
  • The order must be completed (for positive feedback)
  • Review must carry a meaningful
  • Review must be justified
  • A review must be at least 30 characters long

Any attempt to multicamount or cheat reviews will not be paid.

Orders for withdrawal are considered within 3 days.

The promotion is valid until 12 Dec 2017.

UPDATE: The promotion was extended until 10 Jan 2018.

Enjoy your use!

Add comment

comments

Visitor
11 December 2017, 00:30
Оказывается в нашей жизни приходится частенько пользоваться обменниками.
Visitor
7 December 2017, 21:33
на самом деле это очень замечательный сайт .. И также искренний .. заслуживает поощрения и благодарности ..
Любовь
9 December 2017, 21:44
Я здесь относительно недавно,но мне уже успел понравиться обменник.Мало того что здесь выгодно обменивать еще и бонусы платит.






Я здесь относительно недавно,но мне уже успел понравится оюобменник. Мало того что здесь выгодно обменивать еще и бонусы платит

Я з
Visitor
7 December 2017, 00:22
Как приятно получать награду каждый день и еще пользоваться обменниками. Надеюсь на развитие сайта и новых акций.
Visitor
6 December 2017, 22:09
Все нормализовалось,сайт дает не только лучшие курсы с обменниками,но и оплачивает за рекламу сайта
Visitor
5 December 2017, 21:13
Pages are really very useful, looking forward to rapid development
Visitor
5 December 2017, 14:06
Получается что rates.guru лучший сайт обменников!
Visitor
5 December 2017, 09:37
Нашел отличный сайт со множеством обменников и очень немаловажно, с удобным перечнем курсов (онлайн) по всем валютам! Рекомендую! А за его рекомендацию еще платят.
Эллада
4 December 2017, 22:30
Более 2-х лет получаю достовернуюю и нужную информацию от "КурсЕксперта" по дейстующим и легальным обменникам. СПАСИБО ему большое.Удачи и долгих лет существования и процветания.
Visitor
1 December 2017, 23:05
Приятно получать награду каждый день. Надеюсь на развитие сайта и новых акций.
Natalia
1 December 2017, 19:38
I'm new on this site but I like it
every day I go and get bonuses
everyone immediately comes to the purse
thanks to the organizers and longevity of the site
Ko Victor
29 November 2017, 17:23
When i was promoted this site, i didn't think it would change my mind to experience new exchange website. Honestly i found it out really helpful eventually. It's awesoms!
Visitor
3 December 2017, 00:49
When i was promoted this site, i didn't think it would change my mind to experience new exchange website. Honestly i found it out really helpful eventually. It's awesoms!
tankyou;uuu uuuuuuu uu uuuu uuu uuu
Visitor
28 November 2017, 15:19
отличный сайт! бонусы начисляются моментально! так держать и дальше!
Visitor
27 November 2017, 19:32
Отличный сайт со множеством обменников и очень немаловажно, с удобным перечнем курсов(онлайн) по всем валютам! Рекомендую!А за рекомендацию еще платят в У.Е.
Visitor
27 November 2017, 00:33
i find rates guru superbe and easy to use and earn money quiqly
Visitor
26 November 2017, 20:24
Great site I loved it and I have received payments thank you
Visitor
26 November 2017, 16:56
Really good. Great site
Nga
26 November 2017, 17:04
I am really keen on this site, which make a good income for me. I can get bonus everyday to Payeer. I will invite my friends use this site. Perfect site
heplus99
26 November 2017, 13:27
thank you
Visitor
25 November 2017, 00:20
good job
Visitor
24 November 2017, 23:40
this is good, im new but my friends talked about this site the tell me to use this site
Kairat
23 November 2017, 21:27
Великолепно!!! Все платится.
Visitor
23 November 2017, 12:21
Зашла на бонус и была приятно удивлена ,что бонус мгновенно прилетает на кошелек Работайте и радуйте
Visitor
22 November 2017, 15:15
i have 2.90 in my account and i have withdraw but i dont recivie it is it a paid site or no?
RatesGuru Administration
22 November 2017, 15:39
We will duplicate the message that you saw when processing the order for withdrawal:

The order will be paid within 3 days.
sappoe
22 November 2017, 13:58
i have $6.00 paid withdrawal , thanks rates guru for income
hai
22 November 2017, 09:37
really it is a very wonderful site .. And also sincere .. deserves encouragement and thanks .. And goes to the benefits and many benefits ... Thank you to the owners of this site and we wish him permanence
Visitor
22 November 2017, 16:00
thanks for you
Visitor
21 November 2017, 20:56
Отличный сайт по обмену валюты,а также есть бесплатный бонус.Желаю долголетия этому сайту.И приглашаю всех желающих принять участие.
Visitor
21 November 2017, 20:40
really it is a very wonderful site .. And also sincere .. deserves encouragement and thanks .. And goes to the benefits and many benefits ... Thank you to the owners of this site and we wish him permanence
romarona
21 November 2017, 20:16
A great site to make money and pay instantly and without delay and the best platform is also for exchange
Visitor
21 November 2017, 05:50
Сайт нравится. Все четко организовано. Бонусы приходят на кошелек мгновенно.
sell
20 November 2017, 09:56
i am just newbie here and am willing to explore this kinda job offer for free..so excited as what i read some comments here it says that this is good site to make some extra cash so im going to try it to see the results
Visitor
20 November 2017, 07:10
A good site to earn money
Visitor
20 November 2017, 04:29
wow! it's the best exchange platform ever I seen
Visitor
20 November 2017, 04:51
Its a great platform .. best exchangers i have ever seen
Visitor
19 November 2017, 18:26
The best and largest exchange platform seen so far
Visitor
18 November 2017, 20:39
Its a great platform .. best exchangers i have ever seen
Visitor
18 November 2017, 18:15
Its a Great Exchanger Site .Affiliate Program,Review Comment and Faucets are great idea to make money. Thanks Guru.
Visitor
18 November 2017, 12:55
Сайт просто сказка! Бонус выплачивается моментально, выбор на обменниках разнообразен и на любой вкус и ваше усмотрении! Присоединяйтесь!
Visitor
18 November 2017, 11:27
сайт оформлен оригинально, всё понятно,только зарегистрировалась, получила бонус, спасибо
Visitor
17 November 2017, 22:58
очень крутой сайт!побольше бы таких)
Visitor
17 November 2017, 18:42
I like all the activities of this site
Visitor
17 November 2017, 13:03
Получаю бонус! Все четко! Надеюсь на долгое сотрудничество!
Visitor
17 November 2017, 12:54
Пробую. Пока довольна!
Visitor
16 November 2017, 21:56
i just love itt.. thnnks a lot
Visitor
16 November 2017, 19:38
I know this site frim trickbd.com and I love it
Visitor
16 November 2017, 17:14
I know https://rates.guru on facebook, I have registered members and received rewards
thanks rates.guru
Visitor
16 November 2017, 15:20
приятно работать на таком сайте!!!
Visitor
16 November 2017, 07:01
nice promotion. I think it'll be a great.
Visitor
16 November 2017, 02:19
I think this is a great program and can be expanded and advertised to friends and relatives. Thank you very much
Visitor
15 November 2017, 20:38
thanks your bonus !!!
Visitor
15 November 2017, 19:34
Спасибо большое сайту!!!!!буду рекомендовать друзьям. Вывод прошёл на ура
Visitor
15 November 2017, 18:34
Awesome platform and easy to handle.
I recommend to.everyone.
Visitor
15 November 2017, 11:41
bonus ok
Visitor
15 November 2017, 11:01
thank very much good
Visitor
15 November 2017, 09:25
Thank's for my bonus...I like..
Visitor
15 November 2017, 06:41
Awesome platform and easy to handle.
I recommend to.everyone.
Visitor
15 November 2017, 03:03
thanks for withdraw
Visitor
15 November 2017, 02:09
thanks your bonus $1
Visitor
14 November 2017, 16:29
I know https://rates.guru on facebook, I have registered members and received rewards
thanks rates.guru
Visitor
14 November 2017, 14:38
hope the web will continue developing so that everybody who take part in this web can received 0.01$ each. :)
Visitor
14 November 2017, 14:36
normally not special keep working to received 0.01$ please say oh yeah
DOANVANNHAT
14 November 2017, 10:40
I got a $ 0.001 reward. Keep working
DUONG VAN HAI
14 November 2017, 10:34
Thanks admin i receive 0.01 USD in my Acount PM.
Visitor
14 November 2017, 10:13
Good site, i receive 0.01 USD in my account Perefect Money , thank you !!
Visitor
13 November 2017, 17:25
very good
Visitor
13 November 2017, 17:12
Great exchanger .It works quickly and efficiently
Visitor
13 November 2017, 15:19
god site je recerver 0.01 ver perfect mony
Visitor
13 November 2017, 14:10
very good exchangers
we love you
keep suport Rates.guru :*
Visitor
13 November 2017, 12:17
Je veix savoir comme:t gagner de l'argent et retirer?
Visitor
13 November 2017, 11:50
Well. I just join this platform which I consider legit because of how the system works. But I hope withdrawal will not be delayed
Visitor
13 November 2017, 11:29
Sangat membantu dan nyata membayar is very good
Visitor
17 November 2017, 21:45
Thanks you this site is paying
Visitor
13 November 2017, 11:27
Ok thanks
bitco
13 November 2017, 10:39
ok thanks
Visitor
13 November 2017, 05:35
waww... new best exchange.

thank sir, I will recommend to friends

Telegram binding is required

In a new window, click "Send message."
The Telegram chat opens. In it, click "Start".

Bind